lauantaina, lokakuuta 14, 2006

Lahjonta jatkuu

Paketteja tulee tasaiseen tahtiin ja mikäs sen mukavampaa. Voitin Johannan blogissa arvonnan ja tällaisia ihanuuksia sieltä tuli.



Kiitos Johanna, aivan ihania juttuja olit laittanut! Ja minulla ei ole tuota lehteä ja juuri jonkun sitä esitellessä ajattelin, että voikun siellä olisi kivoja juttuja. Ja kultaiset Addit ovat olleet jo pitkään haavelistalla ...ihanat! Ja lanka aivan huutaa päästä joksikin talviseksi asusteeksi, joko huiviksi tai pipoksi tai kipeitä ranteita lämmittämään.

Ja SNY yllätti myös isolla kirjeellä ... josta muuten ei minun suureksi harmistuksekseni saa postileimoista mitään selvää :-). Oi mitä ihanuuksia sieltäkin löytyi!!! Salmiakki, se niin elintärkeä piristys, meni odottamaan pojan nukkumaanmenoa ja pääsee SK:n kanssa kohta sohvalle. Kynttilät tuoksuvat taivaallisilta ja onneksi on niin pimeä päivä, että aion pian kokeilla yhtä. Ja langat ... aah ja ooh ... toinen toistaan ihanampia! Minähän olen aina tyytyväinen myös Novitan langoista ja sanoinkin SNY:lleni, että omiakin varastoja saa kaivella ja näin sain ihania syksyisen värisiä aarteita, uutta ja vanhaa. Kid Mohair taisi olla uusi tuttavuus ja pääsee ehkä jonkun muun mohairin kanssa vihdoinkin huiviksi ... suunnitelmissa on ollut jo toista vuotta itselle hartiahuivi jollain blogimaailman suosikkikuviolla. Pompei on ihanan pehmeää puuvillalankaa, joka pääsee keväällä topiksi. Ja minun Nalle-ihastukseni taitavat tietää kaikki lukijat :-). Tuossa ruskeassa colorissa on todella kauniit värit ja jos en ihan väärin muista, on minulla sitä toinenkin kerä, jolloin ne huutavat oikein talvisetiksi ... tai huiviksi ... tai ihan miksi vain, ihanaa lankaa kun ovat :-). Ja Jaegerin Luxury Tweed on jo nimensäkkin mukaisesti luxusta :-). Väri on kuvassa liian oranssi, oikeasti enemmän ruskea, mutta oranssihtavaa myös mukana ja siitä tulee jotain taivaallisen pehmeää ja mukavaa. Minun mustassa talvitakissani on oranssit reunukset, joten siihen esim. huiviksi lanka sopisi hyvin ulkokäyttöön, mutta jotenkin minusta tuntuu, että siitä voisi tehdä jotain ihanaa sisällä pidettävää, johon voisi kääriytyä. Täytyy laitta muhimaan.



Kiitos rakas SNY! Aivan ihania juttuja olit lähettänyt ja osuit kyllä nappiin minun värieni ja mieltymysteni kanssa. Jotenkin minulla on tunne, että minun SNY:ni on lukenut minun blogiani ahkerasti, kun tuntuu ihan siltä, kuin hän tuntisi minut paremminkin ! Joka tapauksessa minulla on maailman paras SNY, jonka henkilölisyyden paljastumista tuskin maltan odottaa :-).

Aika rientää edelleen, eikä mikään tunnu edistyvän :-(. Ompeluksia olen mukamas yrittänyt tehdä, mutta mitään valmista ei ole vieläkään esiteltäväksi ... tosin ei niistä kyllä muutenkaan ole tulossa mitään mestariteoksia, vaan enemmän harjoittelukappaleita. Ja kirjotuissa pyyhkeissäkään ei ole mitään esiteltävää. Kutomisissakaan ei ole mitään valmista, vaikka sukkia kyllä on valmistunutkin muutama, tosin ei vielä yhtään pariksi asti ainakaan viimeistltynä. Kietaisuneule, joka muuten ei olekkaan Modasta vaan Novitasta, on siinä vaiheessa, että olen aloittamassa tänään toista etukappaletta ja hihat ovat vielä tekemättä, joten senkin valmistuminen kestää. Ja kaiken kukkuraksi tietenkin oikea käsi meinaa vaivata ja hidastaa kutomistahtia, mutta onneksi edes tuen kanssa pystyn kutomaan.

Urheiluvimmakin jatkuu ja tälle viikolle tulikin kiva putki: tiistaina jumppa, keskiviikkona juoksulenkki ja torstaina jumppa, joka oli tappavan ihanan rankka. Mutta yllättäen pääsen jopa kävelemään, joten ehkä tämä kuntoilun uusi aloittaminen alkaa vähän tehoamaan, vaikkei vaaka vielä tulosta näytäkkään.

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Kiva kuulla, että paketti oli mieluinen ja löysi perille :)