perjantaina, joulukuuta 08, 2006

Karhunpoika sairastaa ...

Joo, meillä jatketaan sairatamista, mies ja poika yskii ja räkii ja mä päätin alkaa oikein kunnolla kipeäksi. Eilen nousi kuume 39°: seen ja olo on kuin jyrän alle jäänellä :-(. Kuume on laskenut yön aikana, mutta epäilen sen taas iltaa kohden nousevan. Joka paikkaa särkee ja varsinkin päänsärky on inhottava. Kurkku on myös mielettömän kipeä. Sain juuri ja juuri vietyä pojan tarhaan muutamaksi tunniksi purkamaan energiaa ja näin saan muutaman tunnin rauhaa.

Ihmeitten aika ei ole ohi, ja ompelukone saapui Brotherilta yllättävän nopeasti. JA SE TOIMII! Leikkuria oli ajastettu jotenkin uudestaan ja nyt se leikkaa hyvin. Nyt pitäis vaan tervehtyä tekemään joululahjoja kiireellä, tosin olen kyllä varoittanut, että teen mitä jaksan ja kerkiän ja loput joulun jälkeen.

SNY muisti minua alkuviikosta partiolaisten joulukalenterilla (minun ensimmäinen sellainen, tosin avaajana toimii pikkumies) ja kortilla ja paljastava viimeinen lähetys on kuulemma tulossa.

Valmiita töitäkin olisi esiteltävänä enemmänkin ja kietsukin on kasaamista vailla, mutta kuvia vasta parannuttuani. Ja kutomista en jaksa ajatellakkaan, josta voitte ehkä päätellä, että olen todellakin sairas.

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

otappa lääkettä, rohtoa nauti kohta on kaukana pipi ja tauti.

pikaista paranemista!