maanantaina, tammikuuta 21, 2008

Ysk, ysk, niisk

Kovin kauaa ei keritty olla tänäkään vuonna terveinä ennen ensimmäisen räkätaudin saapumista. Viikonloppuna pidettiin pojan kanssa kisa, kummalla enemmän kuumetta, joka poika voitti ennätyksellään 39,9°. Tänään käytiin yhdessä lääkärissä ja minä yskin keuhkojani pellolle keuhkoputkentulehdusdiagnoosi ja antibioottikuuri taskussa ja pojalle tiputellaan paritkin tipat ja kokeillaan, jos selvittäisiin ilman kuuria punoittavista korvista. Olenkos minä jo mahtanut mainita, miten väsynyt olen tähän jatkuvaan sairasteluun ?!?

Valmistuneita aivot-narikkaan -pikkutöitä olisi useitakin, mutta ei jaksa eikä pysty miettimään kuvaamista. Lähes pari päivää olin jopa kutomattakin, mikä kertoo kunnosta enemmän kuin tuhat sanaa. Lähdin mukaan Secret of the Stole ii:een ja innostuin kutomaan ensimmäisen vinkin heti ensimmäisenä päivänä. Ja samaan syssyyn kaivoin muumioituneen Mystery Stole 3:nkin esille ja sekin on edistynyt muutaman rivin.

Arvontaan on tullut hyviä vastauksia ja siihen saa osallistua vieläkin jättämällä puumerkin edelliseen postaukseen. Pistän pelin poikki, kun elämä jälleen voittaa.

2 kommenttia:

Mari kirjoitti...

Oi. Minulla ei ollut vuoteen flunssaa, heti uudenvuoden jälkeen iski ja olin iihan kanttuvei kaksi viikkoa. Lääkäriäkin käytin! Aivan karsea tauti.

Anonyymi kirjoitti...

oivoi. sairastetaankin yhtä aikaa ;O).käväisepä blogissani...make my day